Beauty Products || ESSENTIALS

Ciao! 
Ja osobne sa veľmi rada maľujem no nie som v tom žiadna profesionálka. Moje každodenné maľovanie do školy je veľmi jednoduché a prirodzené. Samozrejme musí byť aj veľmi rýchle pretože nie vždy do školy stíham ísť načas. Vtedy sa mi stáva že sa maľujem v električke a tým zabávam spolucestujúcich :D. Nemám veľmi rada keď na tvári cítim ťažký make-up alebo sa bojím že sa mi rozmažú tiene počas dňa. No ale pri týchto mojich obľúbených produktov sa mi to nestáva. Nič z tohto však nepoužívam na veľké oslavy, párty alebo iné dôležité stretnutia ale práve naopak len vtedy keď idem von s kamarátmi alebo do obchodu. Ak sa Vám páči nejaký produkt kozmetiky ktorý používam aj ja...môžte si ho kľudne objednať a príde Vám rovno do domu :) ale myslím že väčšinu ľahko nájdete v našej DM-ke :).  

Rimmel Stay matte pouder (transparent) 
Avon bronzer
Avon Hollywood lipstick 
Bourjois boost lipstick (orange punch)
Victoria´s secret parfum-Gorgeos
Maybelline eyeshadow 24hours (35 a 65)
Maybelline baby lips (ja mám asi všetky pretože vynikajúco hydratujú a pritom dodávajú farbu :))

Geguska

Komentáre

Obľúbené príspevky