Vacation Time || Summer 2017

Milujete cestovanie
Zbožňujete ten pocit, keď si doma chystáte veci a plánujete, čo všetko chcete v cudzej zemi navštíviť a ochutnať? 
Jednoducho povedané nechcete nič podceniť?

Ja som presne taká. Mojou najobľúbenejšou časťou cestovania je balenie. Hihi ... pre niekoho asi nepredstaviteľné. Mňa to však baví, ukľudňuje, a robí ma ešte viac vzrušenou a nedočkavou na nové zážitky. Na dovolenky si so sebou beriem VŽDY len tie veci, v ktorých sa cítim DOBRE (teda pohodlne, ale hlavne nech sa páčim sama sebe). To však často krát dopadne tak, že mi 1000 000 vecí chýba. Nikdy som to však ešte neoľutovala, pretože som vždy nejakú tú kombináciu vyčarovala aj napriek tomu. 
Pokiaľ sa rozhodnete cestovať, je ťažké nájsť niekoho, kto by cestoval s vami a zdieľal rovnaké cestovateľské názory. Ja však toto šťastie mám! Je ním moja mamina, s ktorou si v tomto nesmierne rozumieme. Zažili sme spolu už toooľko a verím, že viac nás toho ešte len čaká. 
ĎAKUJEM mami (pokiaľ si to práve čítaš) 

Geguska

Komentáre

Obľúbené príspevky